Degeaba le da Dumnezeu la unii de toate daca nu ii invata ce sa faca cu ele! Probabil, cateodata prea multa tehnologie strica sau duce la incompetenta crasa!
Astfel, sa va povestesc, cum, aseara pe Aeroport la Heathrow – unul din cele mai moderne si elegante Aeroporturi (mai ales ultimul terminal 5) am ajuns in timp util (cca 2 h inainte) – (chiar daca in Week-end, Metroul este dat peste cap cu lucrarile lor de Renovare – astia au ajuns sa renoveze – caci au ce – noi intai sa terminam Metroul), si voiam sa fac Ceck-in – acum se face electronic direct in Aeroport fara Personal desemnat la Ghisee! Urmam pasii indicati de masinarie si SURPIZA – imi da un loc aiurea iar cel de-al doilea (caci am fost 2) in fata mea! Ma duc suparat la un Ghiseu de BAG si incerc sa aflu ce s-a intamplat: acolo, o indianca – tinerica dar fara treaba cu Relatii Clienti, imi spune ca majoritatea rezervarilor s-au facut On-line cu min 24h inainte de ora Zborului si ca ce a mai ramas ca locuri libere sunt pentru Codasi (acest aspect nu era mentionat nicaeri pe Bilete sau Rezervarea din RO si nici Agentia de Travel nu mi-a spus asta)! Fara sa ma abtin, i-am pus mintea la incercare cu o intrebare cheie: Ce faceam daca eram o familie de 5 Persoane? Primeam cate 1 loc pe diferite randuri ? Raspuns: Nu am ce sa va fac, asta este, va inteleg dar nu am ce sa va fac! Trebuia sa intrati pe pag web a lui BA!!! SUPERB, nu?
Astfel, CONCLUZIE: Pacat de tehnologie caci roboti umani ce dau raspunsuri inevitabile standard de genul: asta e procedura la noi, asa e Caietul de Sarcini, astea sunt regulile si altele – dar nici macar nu incearca sa le treaca prin filtrul gandirii, avem si la noi si SLAVA DOMNULUI ca am gasit si in tari mult mai civilizate!